پیوند ها
راه اندازی سایت همه منظوره کسب و کار آنلاین، ورژن 13 (نقدی)
آیا دوست دارید سایتی کامل و حرفه ای مانند سایت مسبی(masbi.com) در اختیار داشته باشید و با آن کسب درآمد کنید؟ ما با افتخار این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. شما با هزینه ای مناسب، صاحب یک وبسایت بی نظیر با امکانات فوق العاده خواهید شد. بخشهای متعددی از قبیل فروشگاه کالا و فایل، ایستگاه آگهی، دایرکتوری سایتها، بازاریابی و همکاری در فروش، پیام رسان اختصاصی و ... همه یکجا بر روی سایت شما وجود خواهد داشت. ما این همه امکانات را پورتال مسبی (Masbi) نام گذاری کرده ایم که مخفف Marketing And Systematic Business In The Internet به معنای بازاریاب و تجارت اصولی در اینترنت می باشد. ما با تجربه 14 ساله در طراحی سایت، وبسایتی با قابلیت های کم نظیر برای شما طراحی و راه اندازی می کنیم. با راه اندازی سایت اینترنتی مطابق با پورتال مسبی (Masbi) یک سیستم پردرآمد اینترنتی برای خود ایجاد کرده، فروشنده ها و بازاریابهای زیادی جذب کار کنید و هم خود و هم دیگران صاحب یک درآمد ایده آل شوید. مدیریت کردن پورتال مسبی، نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و کاربران علاقمند به راحتی می توانند با پشتکار خود چنین سایتی را مدیریت کنند. پورتال مسبی را می توان سایت اینترنتی بازاریابی و همکاری در فروش نامید، زیرا در آن بازاریاب ها به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات فروشندگان می پردازند. فروشندگان محصولاتشان را در سایت ثبت می کنند. بازاریاب ها به بازاریابی و تبلیغ محصولات می پردازند. پس از انجام هر فروش، درصدی از پورسانت محصول که فروشنده تعیین کرده است به بازاریاب، و درصدی نیز به مدیر سایت تعلق می گیرد. درصد پورسانت مدیر از کل پورسانت، توسط خود مدیر تعیین می شود. فروشنگان و بازاریاب ها دارای پنلهایی با امکانات استثنایی هستند که حرفه ای بودن و در عین سادگی و کاربرپسند بودن آن را می توان مهم ترین ویژگی آن دانست. کلیه تراکنش های مالی و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتیک انجام می شود. هر رویداد مهم و تراکنشی که در سایت صورت بگیرید توسط ایمیل به اطلاع مدیر سایت می رسد که همین امر مدیریت سایت را بسیار آسان کرده است. شما می توانید با مدیریت خوب و اصولی، درآمد ایده آلی از سایت خود داشته باشید. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات فروشندگان خواهند بود و کلیه مراحل رسیدگی به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام می شود. اگر خودتان فروشنده کالا هستید باید بدانید در اختیار داشتن چنین سایتی و مدیریت آن، برای شما نیز بسیار کارآمد است، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی خودتان را در سایت ثبت کنید تا بازاریاب های سایتتان برای شما تبلیغ کنند. روشهای درآمدزای دیگری مانند جذب بنر تبلیغاتی، ایستگاه آگهی، فهرست سایتهای ایرانی و ... نیز در سایت شما وجود خواهد داشت. امکانات مهم، اصلی و متنوع این سایت حرفه ای که به اسم پورتال مسبی خوانده می شود در همین صفحه نوشته شده است. در روش خرید نقدی، شما یک سایت کسب و کار کامل اینترنتی مشابه ورژن 13 پورتال مسبی با همه امکانات به صورت کامل تحویل خواهید گرفت و دسترسی کامل به هاست و مدیریت سایتتان خواهید داشت. هاست تحت تملک خودتان خواهد بود و شما می توانید با داشتن چنین سایت حرفه ای، کسب و کار خود را رونق بدهید. در سایتی که ما به شما تحویل می دهیم، بخش های اصلی زیادی ایجاد شده است از جمله: فروشگاه، فروشندگان، بازاریابی(همکاری در فروش)، مقالات، ایستگاه آگهی، درج بنر ویژه، دایرکتوری سایتها، تالار گفتگو، پیام رسان و ...
تعهدات ما: حداکثر ظرف 48 ساعت بعد از سفارش، وب سایت آماده شده خود را از ما تحویل می گیرید. تحویل سایت و تضمین صحت اجرا به عهده خود ما است. خود مدیر سایت مسبی شخصا مسوول فروش این محصول به شما می باشد. پس از خرید، در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوی شما هستیم. امکان ارتقای سایت شما به ورژنهای بالاتر در هر زمان برطرف کردن مشکلات احتمالی سایت شما در هر زمان و به صورت رایگان تلفن پشتیبانی: 09171746441 |
نرم افزار رستوران و کافی شاپ آرمینا فود
نرم افزار رستوران و کافی شاپ آرمینا فود، به مدت 22 سال است که در تمام کشور نصب شده و مشغول به کار میباشد و دارای امکانات بسیاری میباشد :
1. سیستم انبار و کنترل موجودی و تهیه غذا بر اساس مواد مصرفی (فرمول تولید)
2. امکان چاپ همزمان چند فیش با چند چاپگر با سایز کاغذ دلخواه
3. امکان تفکیک اغذیه رستوران و کافی شاپ و ارسال هر کدام به چاپگر مخصوص نصب شده در آن آشپزخانه یا کافی شاپ
4. امکان چاپ با چاپگرهای حرارتی مخصوص فیش و سایر چاپگرهای معمولی با سایز کاغذ 6 و 8 سانتیمتری A5 و A4 به زبان فارسی و انگلیسی
5. حسابداری کامل شامل خرید فروش بده بستان نقدی چک کنترل حسابهای بانکی و واریز و برداشت هزینه درآمد و ...
6. امکان نمایش شماره و مشخصات تماس گیرنده (CallerId) و نیز ثبت ساعت و تاریخ تماس نام تعداد زنگ و شماره خط (از یک تا بی نهایت خط تلفن)
7. تعریف کاربران مختلف و کنترل بسیار دقیق دسترسی به قسمتهای مختلف برنامه و همچنین تعریف ساعت و تاریخ مجاز کار برای آنها
8. گرفتن پشتیبان اتوماتیک و دستی از اطلاعات و فایلهای مهم نرم افزار
9. گزارشات متنوع و گوناگون از جمله فروش روزانه و ماهانه گزارش پیک ه گزارش خرید آمار استقبال مشتریان از غذاه عملکرد مشتریان و میزان خرید آنها به ترتیب اولویت سود و زیان تولد مشتریان و ...
10.امکان درج پیام دلخواه در فیش و همچنین پیامهای مناسبتی فال شعر و ...
11. قابلیت کار با مانیتور لمسی (Touch Screen) سیستم یکپارچه پوز POS بارکدخوان نمایشگر مشتری و ... و دارای امکانات مخصوص این کار
12. امکان تعریف شماره میز برای شش بخش مجزا از رستوران
13. آپدیت نرم افزار از طریق سایت شرکت و هشدار اتوماتیک آپدیت جدید
14. طراحی ظاهری زیبا در محیطی کاملا فارسی و کاربری بسیار آسان
15. پشتیبانی قدرتمند شرکت از مشتریان شامل پشتیبانی تلفنی گفتگوی آنلاین سایت پشتیبانی ایمیلی و پشتیبانی آنلاین از طریق نرم افزار کنترل از راه دور
16. امکان افزودن امکانات خاص مورد نظر مشتری پس از تعیین هزینه و زمان
نرم افزار آرمینافود جهت مدیریت رستوران و کافی شاپ است که حاصل 10 سال تلاش جهت تولید و ارتقاء می باشد و سعی شده نیازهای مدیران اینگونه مراکز در نظر گرفته شود این برنامه اکنون در سطح کل کشور پخش شده و مشغول به کار می باشد که در زیر به امکانات و توانایی های آن اشاره ای شده است:
1 - پشتیبانی نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد
2 - بسیار راحت جهت استفاده حتی برای کسانیکه با کامپیوتر آشنایی چندانی ندارند.
3 - سیستم انبار و کنترل موجودی فرمول تولید غذا با استفاده از مواد اولیه4 - قابلیت کار با با مانیتور لمسی (تاچ اسکرین) و دارای امکانات خاص برای این کار
5 - پشتیبانی از CallerId کالر آی دی از 1 تا 8 خط تلفن
6 - امکان کنترل و مدیریت پیک ها
نرم افزار محاسبه گر قیمت طلا و جواهر
با استفاده از این نرم افزار میتوانید عملیات محاسبه قیمت طلا را به راحتی و تنها با واردن نمودن وزن و اجرت جنس انجام دهید. چنانچه شخصی طلایی برای تعویض بیاورد ، امکان کسر قیمت طلای تعویضی همزمان با محاسبه قیمت طلای جدید موجود است. محاسبات این برنامه با دقت بسیار بالا و تا 8 رقم اعشار برای وزن و قیمت قابل انجام است. کار با این نرم افزار بسیار راحت و ساده میباشد و شما میتوانید در کمتر از 2 ثانیه قیمت طلای انتخابی مشتری را برای وی مشخص کنید، با این کار امکان خرید مشتری بسیار بیشتر است ، زیرا میداند محاسبه قیمت طلا ، مانند ماشین حساب برای شما وقتگیر نیست و میتواند موارد بیشتری را سؤال نموده و احتمال خرید افزایش مییابد ، ضمن اینکه این مورد باعث مراجعه بیشتر مشتری به طلافروشی شما میگردد. ضمنا امکان دریافت سریع نرمافزار از طریق اینترنت و همچنین امکان دریافت از پست وجود دارد. |
دفترچه تلفن آرمینا فون، جالب و زیبا و پر از امکانات
|
برنامه حسابدار شخصی با مایکروسافت اکسس + 4 برنامه هدیه
لطفاً قبل از ثبت سفارش برنامه حسابدار شخصی با مایکروسافت اکسس، توضیحات زیر را کاملاً ملاحظه فرمایید؛ پس از خرید، امکان برگشت هزینه وجود ندارد.
در صورت تمایل می توانید در انتهای صفحه در بخش ثبت نظر، سوال خود را ارسال کنید تا پاسخ دهیم. سورس کاملا کدباز برنامۀ حسابدار شخصی با مایکروسافت اکسس + چهار پروژۀ سادۀ کدباز به عنوان هدیه فروشنده این فایلها، طراح و برنامهنویس آنها نیز میباشد. قابل. استفاده در ویندوز و آفیس 32 بیتی و قابل اجرا در سیستم 64 بیتی با اصلاحات جزئی با خرید این محصول یک پروژه نرمافزار حسابداری شخصی تحت مایکروسافت اکسس به همراه چهار پروژه دیگر دریافت می کنید: - پروژه ساده فروشگاه لوازم خانگی - پروژه ساده تاکسی تلفنی - پروژه ساده کتابفروشی - پروژه پایگاه داده حوزه بسیج خرید این مجموعه برای کسانی که به دنبال یادگیری مایکروسافت اکسس یا وارد شدن یادگیریهای آنها در صحنه عملی هستند توصیه می شود. - مفید، آموزنده و کاربردی - قابل اجرا در نسخه 2003 آفیس و نسخه های جدیدتر - این محصول پس از سفارش و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، قابل دانلود می باشد. اهداف و موضوعات پیش بینی شده در پروژه اصلی(حسابداری) به قرار زیرست: - معرفی حساب ها و طرف حساب ها - مدیریت هزینه ها و گروه بندی آن ها - مدیریت درآمد و گروه بندی آنها - تعریف سال بودجه و بودجه بندی هزینه ها - مدیریت(ذخیره، ویرایش و حذف) تراکنش های مالی(دریافتی ها، پرداخت ها و نقل و انتقال بین حساب ها) - مدیریت دریافت وام دریافتی و اقساط پرداختی - تعریف دسته چک و انجام عملیات مربوط به چک - مشاهده خلاصه وضعیت حساب ها و طرف حساب ها در هر زمان دلخواه - مشاهده وضعیت بدهکاران در هر زمان - مشاهده وضعیت بستانکاران در هر زمان - تهیه گزارش از گردش حساب ها و طرف حساب ها - تهیه گزارش از هزینه ها و درآمد ها در محدوده تاریخی خاص و با انتخاب گروه / بابت خاص - تهیه گزارش از نقل و انتقالات بین حساب ها - گرفتن خروجی اکسل از گزارشات -جستجوی حساب ها و اشخاص بر اساس نوع، نام، شماره ثابت و همراه جهت انتخاب راحت تر در فرمهای ورودی و گزارشگیری - تکیه بر کدنویسی VBA برای انجام اعمال مختلف از باز کردن فرم ها گرفته تا به روزرسانی رکوردها در جداول اکسس، تنها یک قسمت از راهبرد محصول مدیریت دادههاست. اکسس نیز مانند همه پایگاه دادههای رابطه ای امکان پیوند دادن اطلاعات مرتبط مثلاً داده های مشتری و سفارش، را به سادگی فراهم می آورد. اما اکسس به خاطر قابلیتهای قدرتمند متعددی برای اتصال، کامل کننده سایر محصولات پایگاه داده ای محسوب می شود. اکسس، همانطور که از نامش برمی آید، می تواند مستقیماً با داده های سایر منابع، شامل بسیاری از برنامه های پایگاه داده ای مشهور pc مانند دیبیس و فاکس پرو ، با بسیاری از پایگاه داده های SQL دسکتاپ موجود در سرویس دهنده ها، مینی کامپیوترها، و mainframe ها؛ و با داده های ذخیره شد در سرویس دهنده های وب اینترنت یا اینترانت، کار کند. اکسس، فناوری اکتیو ایکس مایکروسافت را نیز به طور کامل پشتیبانی می کند. بنابراین یک برنامه کاربردی اکسس، می تواند به عنوان سرویس گیرنده یا سرویس دهنده سایر برنامه های کاربردی آفیس، شامل: ورد، اکسل، پاورپوینت، اوتلوک، فرانت پیج، پابلیشر و محصول جدید وان نوت عمل کند. اکسس، سیستم تولید برنامه کاربردی بسیار سطح بالایی برای سیستم عامل ویندوز ارائه می دهد، که با کمک آن می توانید با هر منبع داده ای، به سرعت برنامه های خود را به وجود آورید. در حقیقت، با تعریف فرم ها و گزارشها بر اساس داده های خود، و پیوند دادن آنها از طریق جملات محدود ویژوال بیسیک، می توانید برنامه های کاربردی ساده ای بسازید. اکسس از ویژوال بیسیک استفاده می کند، بنابراین می توانید از تجربه های خود در کار با سایر برنامه های آفیس یا ویژوال بیسیک استفاده نمائید. برای حرفه های کوچک، قابلیت تولید برنامه دسکتاپ اکسس برای ذخیره سازی و مدیریت داده ها کفایت می کند. برای شرکتهایی با اندازه متوسط، اکسس به همراه SQL server روی دسکتاپ یا روی سرویس دهنده راه حل ایدهآلی برای تولید سریع و ارزان برنامه برای ویندوز محسوب می شود. برای شرکت های بزرگ که برنامه های پایگاه داده ای رابطه ای متعددی در مین فریم ها، و برنامه های دسکتاپ متعددی وابسته به پایگاه داده های pc دارند، اکسس ابزارهایی برای پیونددادن داده های مین فریم و pc در یک برنامه واحد مبتنی بر ویندوز ارائه می دهد. اکسس، می تواند به عنوان منبع مستقیم اطلاعات انتشار یافته در اینترنت یا وب عمل کند. از طریق صفحات دسترسی به داده که مستقیماً از اکسس ساخته میشوند، شبیه ساختن فرم برنامه کاربردی اکسس، می توانید برنامه کاربردی خود را روی اینترانت انتشار دهید. صفحات دسترسی به داده می توانند داده های ذخیره شده در اکسس و SQL Server را بازیابی و به روزرسانی کنند. مایکروسافت اکسس 2003 حاوی قابلیت های جدید و پیشرفته ای برای صادر کردن و وارد کردن داده ها در قالب Xml، و اتصال مستقیم به منابع داده xml در سایت خدمات گروهی sharepoint می باشد. می توانید داده ها یا زیرمجموعه ای از داده های ذخیره شده در اکسس یا SQL Server را به سرویس دهنده sharepoint صادر کنید و سپس این فایل ها را به برنامه اولیه خود پیوند دهید. به طور خلاصه مراحل کلی طراحی یک برنامه کاربردی شامل موارد زیر می شود:• شناسایی و تحلیل وظایف • ایجاد نمودار گردشی از وظایف • شناسایی عناصر داده ای • سازماندهی داده ها • طراحی نمونه اولیه و واسط کاربر • ساختن برنامه کاربردی • آزمون، بازبینی و اصلاح • نگهداری و پشتیبانی از برنامه کاربردی برگرفته از کتاب: مرجع جامع اکسس 2003، نوشته جان ویسکاس، انتشارات کانون نشر علوم و چرتکه چهار پروژه هدیه در این مجموعه در طراحی شامل موارد زیر است:- طراحی جداول - برقراری روابط - پرس و جوها - فرم های ورود داده و گزارش گیری - گزارشات (Report) - ماژولهای کد ویژوال بیسیک برای اعمالی از جمله: باز و بستن فرم ها و اجرای پرس و جوها و گزارشات، خروج از برنامه پروژه برنامه حسابداری علاوه بر موارد مذکور، از کدهای وِیژوال بیسیک برای کنترل روند اجرا و کنترل خطا و کار با تاریخ و تبدیل تاریخ میلادی به شمسی استفاده شده است و به شما در افزایش مهارت VBA در اکسس کمک خواهد کرد. ماژول های کد در پروژۀ اصلی همچنین شامل موارد زیر است:- تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و نمایش آن بر روی فرم اصلی برنامه - نمایش پیغام های خطا به زبان فارسی. برای اینکار جدولی شامل پیام های خطا با همراه کدهای آنها در برنامه قرارداده شده و با روی دادن هر خطا با توجه به کد آن به رکورد مورد نظر رجوع کرده و پیام مرتبط با آن نمایش داده می شود. - نمایش ماشین حساب با فراخوانی فایل اجرایی که در پروژه وجود دارد. - کد غیر فعال کردن دکمه های فرمان فرم ها در زمان های مقتضی -رویه فعال کردن دکمه های مزبور - کد محاسبه تعداد رکوردهای ذخیره شده جداول. این کار برای تخصیص شناسه به رکوردهای جدید صورت می گیرد تا از ایجاد شناسه های تکراری که فیلد کلیدی می باشند جلوگیری کند. -رویه فعال و غیر فعال کردن کنترل های روی فرمها در زمان مقتضی - رویه خالی کردن کنترل های کومبوباکس و تکست باکس برای ورود داده جدید. - تابع باز نمودن محل فایل های پروژه. - رویه ایجاد فایل پشتیبان از داده های ذخیره شده د جداول - رویه فایل پشتیبان - تابع خروجی گرفتن از پرس و جوها با فرمت اکسل - اضافه نمودن رکورد جدید در جداول در هنگام انجام عمل ذخیره سازی - یافتن رکورد خاص از داده ها در جداول و ذخیره تغییرات - حذف رکوردهای مورد نظر از جداول در هنگام انجام عمل حذف - به روزرسانی رکوردهای مورد نظر از جداول، هنگام انجام اعمال مختلف روی رکوردهای جدول خاص توصیه میشود چنانچه در بکارگیری اکسس برای کار طراحی پایگاه داده و استفاده از VBA مبتدی هستید ابتدا کارتان را با پروژه های هدیه موجود در این مجموعه که ساده تر میباشد شروع کنید. پس از کسب اطلاعات کافی در مورد طراحی آنها میتوانید به سراع پروژه اصلی رفته و با کار و مطالعه مهارت خود را افزایش دهید. پیشنهاد میشود قبل از کار با پروژه اصلی در مورد هر موضوع مطالعه کنید و سپس به کار بر روی فایل بپردازید. مثلاً ابتدا در مورد اصول طراحی و قوانین طراحی پایگاه داده و همچنین نحوه طراحی جداول مطالعه کرده و سپس به فایل مراجعه کرده و به روی نحوه طراحی جداول آن تمرکز کنید. هر زمان احساس نموید نیاز به مطالعه بیشتری برای درک کار انجام شده دارید قبل از ادامه کار به مطالعه بپردازید. |
برنامه حسابداری در محیط مایکروسافت اکسس
فروشنده برنامه حسابداری در محیط مایکروسافت اکسس، در سایت حاضر، طراح و برنامهنویس آن نیز میباشد.
تصاویری از محیط برنامه:
امکانات موجود از قبل: - قابل اجرا در محیط ویندوز و آفیس 32 بیتی. - تعریف، ویرایش طرف حساب ها و حسابها (حساب های بانکی، نقدی، طرف حساب های دائمی و عمومی، افراد خانواده، ... ) - تعریف، ویرایش گروه هزینه ها و بابت ها و همچنین گروه بندی بابت ها به تفکیک گروه مربوطه - تعریف، ویرایش گروه درآمد ها و بابت های آنها و نیز گروه بندی آنها به تفکیک گروه. - تعریف سال بودجه و بودجه بندی هزینه ها جهت مقایسه با پرداخت هایی که بابت آنهام انجام شده و برآورد هزینه های آتی - تعریف دسته چک - تعریف برچسب ها - تعریف اعضای خانواده -مرتبط کردن تراکنش های مورد نظر به برچسب ها و افراد خانواده -عملیات مربوط به چک های پرداختی - نمایش چک های پاس نشده قبل از سررسید به صورت خودکار - مدیریت دریافت وام های دریافتی و اقساط - ذخیره، ویرایش و حذف تراکنش های مالی (دریافت ها، پرداخت ها و نقل و انتقالات بین حساب ها) - مشاهده خلاصه وضعیت حساب ها و طرف حساب در هر زمان (نمایش موجودی اولیه، میزان کل دریافت، کل پرداخت و موجودی فعلی حساب ها و طرف حسابها) - مساهده خلاصه وضعیت بدهکاران در هر زمان . - مشاهده خلاصه وضعیت بستانکاران در هر زمان. - مشاهده خلاصه وضعیت بودجه بندی سال فعلی و سال های قبل در هر زمان (میزان بودجه تخصیص داده شده، خرج شده و میران اعتبار باقیمانده) به صورت نمایش گزارش و امکان گرفتن خروجی اکسل - مشاهده جزئیات بودجه بندی به تفکیک گروه/بابت هزینه ها در هر زمان(ماننده مورد قبل) بهصورت پیش نمایش و امکان گرفتن خروجی اکسل - تهیه گزارش گردش حسابها و طرف حساب ها به صورت کلی و نیز با انتخاب حساب خاص در محدوده تاریخی معین با امکان گرفتن خروجی اکسل - تهیه گزارش هزینه ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل - تهیه گزارش درآمد ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل - تهیه گزارش از نقل و انتقالات بین حساب ها و طرف حسابها مانند موارد قبل - تهیه گزارش از برچسب ها با امکان گرفتن خروجی اکسل و پیش نمایش - تهیه گزارش از تراکنش های مربوط به افراد خانواده با امکان گرفتن خروجی اکسل و نیز پیش نمایش - تهیه گزارش از چک ها - تهیه گزارش از خرج های اضافی و صحیح با امکان گرفتن خروجی اکسل - امکان تخصیص رمز ورود برای جلوگیری از دسترسی دیگران به اطلاعات و داده ها ذخیره شده. - تهیه فایل پشتیبان از داده های ذخیره شده - بازنشانی داده ها از روی فایل پشتیبان - نمایش تقویم شمسی و ساعت سیستم روی فرم اصلی - کاربری آسان - ساده ترین نرم افزار حسابداری و مدیریت پول شخصی شما می توانید این برنامه را روی فلش مموری یا هر حافظه قابل حملی کپی کرده و هر زمان با اتصال آن به کامپیوتر شخصی در منزل و یا محل کار یا هر جای دیگر از آن استفاده کنید. در پوشه برنامه یک فایل راهنما وجود دارد. قبل از استفاده حتماً آن را مطالعه نمایید. با خرید این نسخه، نسخه های بعدی( در صورت وجود) به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد. بدین منظور در فرم سفارش خرید، حتماً آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به صورت صحیح وارد کنید. |
حسابدار شخصی با اکسل
یک برنامه ساده در محیط اکسل 2007 که در نسخه های جدیدتر نیز قابل اجراست. |
|
|
|
برنامه انبارداری پادگان با اکسس
پروژه ای ساده (با معماری Desktop) با فرمت اکسس 2003 که قابل استفاده در نسخه های جدیدتر نیز می باشد. پروژه، برنامه ای کامل بوده و می تواند به عنوان یک برنامه ساده انبارداری نیز به کار رود. سورس برنامه باز بوده و امکان اعمال تغییرات و ارتقاء نیز وجود دارد.
فروشنده فایل در سایت حاضر، طراح و برنامهنویس آن نیز میباشد. تصاویری از محیط برنامه انبارداری پادگان با اکسس:
|
برنامه قرآن کریم در مایکروسافت اکسس MS Access
شامل کلیه سوره ها به همراه شماره، به ترتیبی که در قرآن کریم آمده است.
امکان انتخاب سوره و شماره آیه دلخواه نمایش متن اعراب گذاری شده و ترجمه فارسی آیه انتخاب شده برنامه متن باز بوده و امکان تغییرات در آن وجود دارد. قابل استفاده در برنامه ها و پروژه های اکسس. کافیست که جداول، پرس و جو و فرم این برنامه را به پروژه خود وارد (import) کنید. این برنامه در قالب یک پروژه ساده اکسس و متشکل از سه جدول، یک پرس و جو (Query) و یک فرم به همراه چند خط کد VBA میباشد و میتواند مانند یک نرمافزار برای آموزش، حقظ، قرائت قرآن مجید و مانند آن استفاده شود. |
برنامه حسابدار دخل و خرج شخصی تحت اکسس MS Access
برنامه حسابدار دخل و خرج شخصی تحت اکسس MS Access، برنامه ای ساده برای ذخیره و گزارشگیری تراکنش های مالی شخصی می باشد.
توجه: نسخۀ فعلی 32 بیتی بوده و قابل اجرا در ویندوز و آفیس 64 بیتی نیست. جهت دریافت نسخه ۶۴بیتی، پس از دریافت نسخه فعلی، درخواست خود را به برنامه نویس اطلاع دهید.
در صورتی که آفیس (دست کم اکسس) را روی سیستم خود نصب کرده اید، مطابق با ورژن نصب شده یکی از فایل های اکسس ران تایم را از لینک های زیر دانلود و نصب کنید. در صورت عدم نصب آفیس روی سیستم خود، هر یک از نسخه های ران تایم اکسس در زیر را می توانید دانلود کنید. پس از انجام یکی از موارد فوق، نرم افزار دخل و خرج خریداری شده را نیز نصب نمایید. لینک های دانلود نسخۀ راین تایم اکسس (برای دانلود روی لینک مورد نظر کلیک کنید): دانلود اکسس 2007 ران تایم حجم: 57 مگابایت دانلود اکسس 2010 ران تایم، حجم: 176 مگابات دانلود اکسس 2013 ران تایم، حجم: 213 مگابایت دانلود اکسس 2016 ران تایم، حجم: 237 مگابایت لطفاً قبل از پرداخت هزینه، توضیحات این صفحه را کامل ملاحظه فرمایید و در صورت لزوم پس از ثبت سفارش و قبل از پرداخت هزینه، پیام خود را ارسال نموده یا با فروشنده تماس بگیرید؛ هزینۀ پرداختی قابل عودت نمیباشد. می توانید آنرا در هر حافظه قابل حملی کپی کرده و همیشه همراه خود داشته باشید و هر زمان از آن استفاده کنید. بعد از اجرای برنامه، حسابها و اشخاص طرف حساب را یک بار تعریف کنید. بابت های هزینه و درآمد را تعریف و گروه بندی کنید. حالا کافیست که با کلیک دکمه جدید در فرم اصلی، هزینه ها، درآمدها، دریافت ها و پرداخت ها و نقل و انتقالات بین حساب های شخصیتان را ذخیره و هر زمان از آنها گزارشات متنوع گرفته و در صورت لزوم گزارشات را چاپ کرده یا از آنها خروجی اکسل تهیه کنید.
تصاویری از محیط برنامه:
با خرید این نسخه، نسخه های بعدی در صورت وجود به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد. به همین خاطر بعد از سفارش و خرید نام، آدرس ایمیل و شماره تماس خود را برای فروشنده (برنامه نویس) ارسال کنید.
سورس برنامه بسته بوده و در صورت تمایل به دریافت آن، میتوانید ابتدا سفارش خرید خود را ثبت کرده و سپس بدون پرداخت هزینه خرید نسخه فعلی، درخواست دریافت سورس نمایید. هزینه دریافت سورس توسط برنامه نویس مشخص شده و پس از پرداخت، سورس برنامه ایمیل خواهد شد. امکانات برنامه حسابدار دخل و خرج شخصی تحت اکسس MS Access:
ثبت مشخصات تماس و اطلاعات حساب بانکی اشخاص ثبت بابت های هزینه و درآمد و گروه بندی آنها
مدیریت تراکنش های مالی (ثبت، ویرایش و حذف) ,سند حسابداری ( هزینه ها، درآمدها، دریافت ها ، پرداخت ها و انتقالات بین حساب ها) - تنها از طریق یک فرم.
تعریف افراد خانواده و برچسب ها ( به منظور تفکیک تراکنش ها با اسامی و عبارات دلخواه) مرتبط کردن تراکنش های به افراد خانواده و برچسب های تعریف شده نمایش تراکنش های ذخیره شده روی فرم اصلی با امکان فیلترسازی بر اساس بازه تاریخی و نوع تراکنش (سند حسابداری) و نمایش محاسبات مجموع برای هر نوع تراکنش.
گزارش گیری از هزینه ها، دریافتها، پرداخت ها، نقل و انتقالات و درآمدها، به تفکیک گروه و بابت ، در بازه زمانی مشخص با امکان چاپ گزارش گزارش وضعیت حسابها، بدهکاران و بستانکاران با امکان گرفتن خروجی اکسل. جستجوی حساب خاص و رویت مانده حساب، مشاهده حسابهای بانکی ثبت شده، مشاهده/تغییر مشخصات و گردش مالی آن.
گزارش گردش حساب ها در بازه زمانی با اعمال محدودیت کد حساب و سرفصل خاص.
گزارش هزینه ها و درآمدها در بازه زمانی خاص و به تفکیک گروه ها و بابت ها
گزارشات برچسب ها، افراد خانواده و مخارج در بازه تاریخی و به صورت گروه بندی شده و ساده
گرفتن خروجی اکسل از گزارشات حذف دسته ای گروهی) تراکنش های مالی ذخیره شده پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات تقویم گرافیکی جهت سهولت در وارد کردن تاریخ با موس قابل حمل (پس از نصب اولیه کافیست فایل های محل نصب را در محل مناسب کپی کرده و برنامه را اجرا نمود و نیاز ی به نصب مجدد نیست). |
برنامه قرعه کشی با اکسس Ms Access (سورس باز)
فروشنده برنامه قرعه کشی با اکسس، برنامه نویس آن نیز می باشد بنابراین در زمینه پشتیبانی نگرانی وجود ندارد.
موارد استفاده برنامه قرعه کشی با اکسس: 1. یک نرم افزار جهت انجام قرعه کشی های ساده
2. باز بودن سورس برنامه جهت آموزش و اعمال تغییرات 3. آموزش ساخت برنامه های کاربردی و مفید با مایکروسافت اکسس 4. تکیه بر کد نویسی VBA, جهت انجام بهینه وظایف و کنترل روند اجرای برنامه، کنترل خطا، ... 5. استفاده از توابع تاریخ و دیگر توابع در سایر برنامه ها و پروژه های مبتنی بر اکسس تصاویری از محیط برنامه:
امکانات و وظایف پیش بینی شده :1. مدیریت وظایف قرعه کشی های تعریف شده (ذخیره، ویرایش و حذف)
2. ثبت اطلاعات نام و شماره همراه شرکت کنندگان به صورت دستی 3. امکان خواندن اطلاعات شرکت کنندگان از فایل اکسل بدون نیاز به تایپ دستی. جهت این کار لازم است که فایل اکسل مطابق فایل نمونه در پوشۀ برنامه باشد. 4. انجام عملیات قرعه کشی با انتخاب تعداد برندگان و نمایش نام و شماره همراه برندگان. 5. مدیریت اطلاعات تحویل جوایز برندگان (ذخیره، ویرایش و حذف) 6. تهیه و چاپ گزارش برندگان و قرعه کشی های انجام شده در بازه تاریخی خاص، قرعه کشی خاص و با امکان فیلتر شدن بر اساس تحویل جوایز، تجویل شده ها و قرعه های ناتمام. توابع کد VBA که قابل استفاده در سایر پروژه ها و برنامه های کاربردی اکسس می باشند:1. رویه کد بستن کلید شیفت. با اینکار دیگر با گرفتن کلید شیفت توسط کاربر برنامه، از لود شدن فرم شروع به کار (startup ) جلوگیری نمی شود.
|